Info Comenzi

Stim ca te intereseaza cat mai multe informatii legate de comanda ta, astfel ne-am gandit sa te ajutam cu cat de multe detalii inca de pe acum, inainte de a o finaliza.


  • Am primit un e-mail de confirmare, dar nimic mai mult...

Stai fara grija! Odata primit mail-ul de confirmare, comanda ta este inregistrata in sistemul nostru. Asta inseamna ca este in mana colegilor nostri din departamentul logistic - trebuie aleasa cu grija si impachetat produs-cu-produs pentru a putea fi trimisa in siguranta la usa ta.

Dupa ce este gata de livrare, comanda asteapta sa fie ridicada de catre curier. In acest moment, tu vei primi pe adresa de e-mail, inregistrata in momentul finalizarii comenzii, detaliile de livrare ce includ si codul tracking AWB pentru a putea fi cu ochii pe comanda ta 24/7.(Codul de tracking iti arata in timp real unde se afla coletul tau.)

    • Care este timpul de livrare al comenzilor?

Termenul uzual de livrare pentru o comanda este de aproximativ 1-3 zile lucratoare. Cu toate acestea, exista si perioade aglomerate, atat pentru sistemul nostru logistic, cat si pentru cel al curierilor cu care lucram. Incercam totusi, sa fim cat mai prompti in activitatile conexe procesarii si livrarii comenzii tale pentru a o finaliza corect si in siguranta. Cateodata un numar foarte mare de comenzi ne poate incetini procesul, astfel nu ne mai putem incadra in termenii uzuali de livrare (insemnand ca se mai pot adauga +1-2 zile lucratoare acestui termen).

Astfel, cand este vorba de perioade ce necesita un volum de procesare peste norma, cum ar fi: Black Friday, Reducerile de Craciun, Reducerile Verii, Lichidari de stoc, etc; rabdarea este punctul cheie. Colegii nostri sunt mai mult decat incantati sa va raspunda oricarei intrebari, fie telefonic, fie prin intermediul mesageriei, dar fluxul logistic este unul continuu si cel mai bine este sa nu intervina nimeni asupra lui.

    • Am primit un alt produs fata de cel comandat

Cu totii gresim, suntem oameni pana la urma si ne asumam acest lucru. Este foarte important pentru noi ca tu sau oricare dintre cele alte mii de persoane ce interactioneaza cu echipa noastra lunar sa aiba parte de o experienta placuta.

Daca ai primit un alt produs fata de cel comandat, ne poti contacta la oricare dintre metodele de comunicare puse la dispozitie de catre echipa noastra in sectiunea Contact pentru a solutiona, particular, cazul tau. Noi vom face tot posibilul sa analizam cat mai corect fiecare solicitare si sa procedam cat mai rapid in vederea solutionarii acesteia, bineinteles, raportat la complexitatea fiecarui caz in parte.

  • Am comandat un produs pe Precomanda, care este timpul de livrare?

Produsele pe precomanda sunt produse ce nu se regasesc in stocul nostru intern si vin direct de la furnizor. Contractele noastre cu furnizorii sunt special negociate astfel incat timpul de asteptare pentru client sa fie cat mai scurt posibil. In general, produsele cu acest status nu au intarziere fata de termenul normal de livrare, dar, in anumite cazuri pot fi livrate la o diferenta de 24h.
* La cerere putem trimite un transport cu produsele ce provin direct din stocul nostru si cu un alt transport, separat, produsele ce vin pe precomanda.