FAQs

Care este termenul de livrare pentru produsele comandate?

In cazul in care am primit comanda pana in ora 13:00, comanda ta va fi procesata in cursul aceleiasi zile. Perioada normala de livrare este de 2-5 zile lucratoare.

Tine cont ca anumite produse comercializate pot fi livrate direct de catre un furnizor autorizat (acestea apar in magazinul nostru cu butonul de "Precomanda"). Livrarea in acest caz poate dura cu pana la 48h mai mult decat cele comercializate direct de catre Korman Romania.

In cazul in care apar intarzieri mai mari de 3 zile fata de datele amintite mai sus, te rugam sa ne contactezi pentru a verifica eventualele probleme aparute in procesul de livrare si urgentarea acestora!

Poti oricand verifica codul AWB pe care l-am trimis pe e-mail in momentul confirmarii comenzii pentru a revizui locatia exacta a coletului tau.

Cum pot modifica datele de contact pentru o comanda?

Cu totii mai facem greseli si nu trebuie sa ne invinuim pentru acest lucru. In cazul in care ai introdus gresit datele de contact pentru comanda ta, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp pentru a le modifica si pentru a te bucura de produsele tale exact asa cum doresti.

*In situatiile in care a trecut prea mult timp de la plasarea comenzii, anumite modificari nu mai sunt posibile

Care este procedura pentru retur?

Pentru a solicita returnarea unui produs, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului din zona contact sau la numarul de telefon afisat pe site.

Sa stii ca ne poti gasi si pe WhatsApp, la numarul de telefon afisat in sectiunea CONTACT.

* Te rugam ca, in momentul solicitarii unui retur sa pregatesti produsul/produsele pentru a fi ridicate in siguranta de catre curierii nostri.

Cum procedez in cazul in care am finalizat o comanda, dar nu o mai doresc?

Pentru a evita o potentiala risipa de resurse, te rugam sa ne contactezi telefonic, pe WhatsApp, e-mail, ori prin intermediul formularului de CONTACT, cat mai curand posibil.

Stim ca este mai usor sa refuzi comanda atunci cand a ajuns la adresa, dar cel mai bine ar fi sa evitam acest lucru, astfel ajutam intr-o mica masura atat planeta, cat si colegii nostri curieri.

Cum pot adauga un cod de reducere pentru comanda mea?

Detii un cod de reducere ce poate fi folosit pe platforma Korman.ro?
Acesta poate fi aplicat asupra comenzii tale in sectiunea Cosul de cumparaturi in rubrica "Cupon".

Pentru mai multe detalii am pregatit un videoclip in care puteti observa toti pasii pentru a finaliza o comanda utilizand codul de reducere

Urmareste-ne si pe retelele de socializare!